God og tryg opstart vægtes højt

Pladstilbud i Natur & Miljøbørnehaven

Er I interesseret i en plads eller er blevet tilbudt en plads i Natur & Miljøbørnehaven, vil vi rigtig gerne vise jer vores børnehave og fortælle om hvordan vi arbejder.

Vi mener det er vigtigt, at man som forældre selv kommer ud og mærker stemningen i børnehaven og ser om vores koncept passer til jeres barn.

Så ring på tlf. 9982 5182 og aftal en tid for en rundvisning

Indkøring som passer til dit barn

Alle børn er forskellige og reagerer forskelligt når de skal starte i børnehave, derfor indbydes alle forældre til en opstartssamtale inden børnehavestart, så vi i samarbejde kan aftale den bedste start for dit barn.

Vi har fokus på den gode overgang fra vuggestue/dagpleje, da det kan være overvældende for både børn og forældre at starte i børnehave. Vi anbefaler, at I kommer på besøg inden opstart sammen med jeres barn, så I derhjemme kan forberede barnet på opstarten.

Alle børn har en primærpædagog, som har den tætte kontakt omkring opstarten og igennem børnehavetiden. Vores erfaring er dog, at alle børn ret hurtigt finder tryghed også ved de andre voksne i børnehaven.